Online alcoholvrije wijn bestellen bij Tijdvooralcoholvrij.nl

Winkelmandje (geen producten)

Hoe gaat TijdvoorAlcoholvrij.nl om met klachten?

Bij TijdvoorAlcoholvrij.nl streven we iedere dag naar 100% tevreden klanten. Klanten die blij worden van onze alcoholvrije alternatieven, maar ook naar klanten die minstens net zo blij worden van onze service en dienstverlening. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan direct weten via 070-2600030 of info@tijdvooralcoholvrij.nl. We staan u graag te woord en komen graag tot een oplossing.

1. Tot welke instantie kan ik me wenden als ik niet tot een oplossing van mijn klacht komt met TijdvoorAlcoholvrij.nl?

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot TijdvoorAlcoholvrij.nl. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.