Online alcoholvrije wijn bestellen bij Tijdvooralcoholvrij.nl

Winkelmandje (geen producten)

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden binnen één dag (mits voor 15.00 uur op werkdagen besteld) bij u bezorgd, dat is een belofte

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over de bezorging van bestellingen.

1. Wie bezorgd mijn bestelling?

Uw bestelling wordt altijd geleverd door Post NL.

2. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Post NL doet twee afleverpogingen, eerst bij uzelf en indien u niet thuis bent bij de buren. De kans is dus groot dat het pakket al direct bij uzelf of bij de buren kan worden bezorgd. Zijn u en uw buren nou niet thuis op deze twee dagen, dan zal de Post NL het pakket naar het dichtstbijzijnde Post NL Pakketpunt brengen. Hiervan zijn er meer dan 2000 in het land, dus altijd één bij u in de buurt. De koerier zal hiervoor een briefje in uw brievenbus doen, met daarop de adresgegevens van het Post NL Pakketpunt waar u uw pakket kunt afhalen.

3. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.

Als u uw afleveradres wil aanpassen, raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen via 070-2600030. Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat uw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas uw afleveradres niet meer aanpassen. 

4. Kan ik mijn bestelling volgen via een track & tracecode?

Ja, op het moment dat wij uw bestelling versturen sturen wij u een e-mail met daarin een link naar de track & tracepagina van het pakket. Hier kunt u nauwkeurig zien hoe laat uw pakket de volgende dag geleverd zal worden. U ziet dan bijvoorbeeld dat u uw pakket kunt verwachten tussen 9.00 uur en 11.00 uur. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven, handig toch?

Klik hier voor onze:    Alcoholvrije wijn      Alcoholvrije Champagne      Alcoholvrije Cider      Alcoholvrije Torres Natureo      Alcoholvrije Vini Vici      Alcoholvrije Astoria Zero Tondo